به بخش سوم از مقالهی هوشمندانهترین ترندهای بازاریابی ویدیویی در سال 2017 رسیدیم.
موردی که به آن میپردازیم داستان سرایی پادشاه است!
داستانسرایی مقولهای نو نیست. اما می تواند یک ابزار قدرتمند بازاریابی به حساب آید. برای سالها، قدرتمندترین ابزار ارتباطی بین انسانها بوده است و تحقیقات امروزه نشان میدهد که داستانسرایی فکر ما را به خود مشغول می کند و از این راه احساسات ما را به خوبی کنترل می کند. شما هم از این روش استفاده نمایید تا بر احساسات و توجه افراد تاثیر بگذارید.
با جزییات هوشمندانهترین ترندهای بازاریابی ویدیویی در سال 2017 همراهیمان کنید.