موضوع این مقاله در مورد کسب و کارهایی چون دیجی کالا، اسنپ، شیپور است و اینکه چه مواردی آن ها تبدیل به کسب و کارهای موفق کرد. به نوع تبلیغات این کمپانی های میپردازیم. اگر شما یک ایده خوب دارید، مطمئن باشید توسط سایرین کپی برداری خواهد شد. از فریلنسرهای خانهنشین گرفته تا دارندگان سریالی کسب و کارها، همه منتظر و تشنه خلاقیت هستند. پس اگر کسب و کارتان تثبیت شده است و مطمئن هستید که فرایندهایش درست طراحی شده و مشتریانتان هم آن را دوست دارند، 1 روز هم معطل نکنید و شروع به تبلیغ کنید. اما، بیگدار به آب نزنید، باید همه روشهای تبلیغات را بررسی کرد و بهترین آنها را عملی کرد. شیپور پس از اینکه توانست مدل موفقی برای کسب و کار خودش بدست بیاورد، تا بحال روشهای بسیار زیادی از تبلیغات را آزمون و خطا کردهاست. از تبلیغات ویدیویی تا بنرهای بزرگراهی، همه محل بررسی شیپور بودهاند.
همراهتان هستیم تا جزییات موفقیت دیجی کالا، اسنپ و شیپور را بررسی کنیم.
سلام.
با توجه به وبلاگ مفید و زیبای شما
به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمد عالی دعوت می شوید.
در این سایت شرایط ویژه و منحصر به فردی را برای شما در نظر گرفته ایم.
http://Dnis.ir