تبلیغات وآگهی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگان

تبلیغات وآگهی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگان

ویترین نت یک بستر آنلاین برای تبلیغان و آگهی رایگان میباشد که تمرکز اصلی اون بر روی جزییات محصولات هست .

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰


موضوع این مقاله در مورد کسب و کارهایی چون دیجی کالا، اسنپ، شیپور است و اینکه چه مواردی آن ها تبدیل به کسب و کارهای موفق کرد. به نوع تبلیغات این کمپانی های میپردازیم. اگر شما یک ایده خوب دارید، مطمئن باشید توسط سایرین کپی برداری خواهد شد. از فریلنسرهای خانه‌نشین گرفته تا دارندگان سریالی کسب و کارها، همه منتظر و تشنه خلاقیت هستند. پس اگر کسب و کارتان تثبیت شده است و مطمئن هستید که فرایندهایش درست طراحی شده و مشتریانتان هم آن را دوست دارند، 1 روز هم معطل نکنید و شروع به تبلیغ کنید. اما، بی‌گدار به آب نزنید، باید همه روش‌های تبلیغات را بررسی کرد و بهترین آنها را عملی کرد. شیپور پس از اینکه توانست مدل موفقی برای کسب و کار خودش بدست بیاورد، تا بحال روش‌های بسیار زیادی از تبلیغات را آزمون و خطا کرده‌است. از تبلیغات ویدیویی تا بنرهای بزرگراهی، همه محل بررسی شیپور بوده‌اند.

 

همراهتان هستیم تا جزییات موفقیت دیجی کالا، اسنپ و شیپور را بررسی کنیم.



  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰

کدام مدیری است که دوست نداشته باشد بفروشد؟! کدام کارشناس فروشی افزایش فروش را حاصل توانایی‌های خود معرفی نمی‌کند!؟ همه دوست دارند افزایش فروش را تجربه کنند.

تاکنون در مقالات متعدد از راه های مختلف تبلیغات و فروش مانند تبلیغات در اینترنت صحبت کردیم. در این مقاله می پردازیم به پتانسیل های افرایش فروش.

یکی از راه ها استفاده از پتانسیل، افزایش ظرفیت داخلی تیم فروش است. فروش، یک هنر است. افزایش فروش توسط مدیرانی که دستور می‌دهند رخ نمی‌دهد. افزایش فروش بوسیله تحلیل و بررسی رخ می‌دهد. رساندن مشتری به نقطه فروش یا همان POP، تحت تاثیر مولفه‌های زیادی شامل اعتماد به فروشنده، حس نیاز به محصول یا خدمت، تصمیم هیجانی و سایر موارد دارد که همه و همه در ارتباط با نیروی فروش ایجاد می شود. پس، سعی کنید به نیروهای فروش، به چشم سرمایه‌های ارزشمند سازمانی نگاه کنید و از آنها تحلیل حسی درباره مشتریان بخواهید.

 

در ادامه به موارد دیگری از پتانسیل های افزایش فروش می پردازیم.

  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰

 90 درصد کسب و کارها در سال اول شکست می‌خورند، شما باید درس‌های سخت زیادی از آنها بگیرید. اما چرا خودتان را به دردسر بیاندازید وقتی که دیگران راه را برای شما صاف کرده‌اند؟ بسیاری از مدیران عامل و بنیانگذاران موفق که زمانی دقیقا به جای شما بوده اند با رضایت تمام حاضرند که نکاتی را به شما گوشزد کنند.

الون ماسک مدیرعامل Tesla، Solar Cityو Space X

انتقاد شنیدن برای Musk امری ضروری و حیاتی است. Musk توصیه می‌کند: "برای هر ایده‌ای که دارید تا می‌شود از هر تعداد افرادی که می‌توانید بازخوردها را دریافت کنید... در جستجوی بازخوردهای انتقادی باشید. از آنها بپرسید که به نظرشان چه چیزی اشتباه است." مردم دوست ندارند شکایت کنند یا اینکه به اشتباهات اشاره کنند، اما این چیزیست که کسب و کار شما را قوی‌تر می‌کند. به یاد داشته باشید شما الزاما نباید با آنها موافق باشید یا اینکه از پیشنهادات آنان پیروی کنید. اما هرچقدر بازخورهای بیشتری دریافت کنید، آنگاه اطلاعات بیشتری برای اخذ درست‌ترین تصمیمات برای کسب و کارتان خواهید داشت.


با ادامه ی مقاله ی تجربیات کارآفرینان موفق با شما خواهیم بود


  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰


راز موفقیت کمپانی اپل را چه می دانید؟ قطعا این کمپانی، فقط یک پلتفرم رسانه ای یا یک مرکز نرم افزاری یا یک سازنده کامپیوتر نیست، شرکت اپل مواردی منحصر به فرد برای رشد و پیشرفت خود داد که به آن ها می پردازیم:

تبدیل یک چیز معمولی به یک چیز زیبا

طرفداران PC ها از خریدن و سوار کردن قسمت های مختلف سیستم شان لذت می بردند. همزمان، سازندگان PC ها در حال ساختن سخت افزارهای استاندارد برای کاربردهای استاندارد بودند. اپل هیچ یک از آنان را نداشت. آنها نه تنها سردمداران ویژگی های استاندارد سیستم عامل ها و سیستم های کامپیوتری بودند، بلکه همزمان استانداردهای طراحی را از نو اختراع می کردند. در نتیجه، ما iMac های خارق العاده و Macbook Air زیبا را داریم، و کیست که iPhone 4 حیرت انگیز را فراموش کند؟ زمانی که دیگران تنها بر یک جنبه این معادله تمرکز داشتند، اپل بر کل محصول تمرکز داشت، و این کاملا از عملکرد آنان پیدا است.

 

در ادامه نکات جالبی برایتان داریم با ما باشید.

  • محسن حاجی زاده