در ظاهر هر دو شبیه به هم به نظر می رسند: هر دو عمدتا آنلاین هستند و هر دو بر تولید محتوای دیجیتال برای مصرف کنندگان تمرکز دارند. خب حالا تفاوت چییست؟
عبارت "بازاریابی دیجیتال" میان تاکتیک های فشار و کشش بازاریابی – push and pull marketing- و یا هر آنچه که ما به عنوان روش های درونگرا و برونگرا - inbound & outbound- می شناسیم تفاوتی ایجاد نمی کند. و هنوز هر دو مورد زیر چتر بازاریابی دیجیتال جای می گیرند.
روشهای برونگرای دیجیتال، بر قراردادن مستقیم پیامهای بازاریابی در فضای آنلاین در برابر بیشترین تعداد مردم تمرکز دارند. برای نمونه، بنرهای تبلیغاتی با رنگهای تندی که در قسمت بالای بسیاری از وبسایتها وجود دارند به منظور قالب کردن یک کالا و یا اعلام یک تخفیف به افرادی هستند که الزاما آمادگی لازم برای دریافت آن را ندارند.
با ادامهی موضوع تفاوت میان بازاریابی دیجیتال و بازاریابی درونگرا همراهتان هستیم.
- ۹۶/۰۸/۲۳