طی تحقیقاتی که Smart Insights انجام داده است مشخص شد که 46% برندها هیچ استراتژی مشخصی برای بازاریابی دیجیتال خود ندارند. 16% برندها استراتژی دارند اما هرگز از آن در فعالیتهای بازاریابیشان استفاده نکردهاند. جدای این آمار، همه ما دوران مدرسه را به یاد داریم. بدون پاس کردن امتحانات نهایی و ارزیابی کردن میزان دانش خود نمی توانیم به کلاس بالاتر برویم. ارزیابی همیشه بوده و هست. در این بازار پر رقابتی که امروزه با آن مواجه هستیم به کار بردن یک استراتژی دقیق همچون سکوی پرتاپ برای ما عمل میکند.
در این مقاله به پنج نکته میپردازیم که تاثیر مثبت بر کب و کار شما خواهد داشت.
در ادامهی مقالهی ۵ مرحله تا یک استراتژی قدرتمند بازاریابی دیجیتال با شما خواهیم بود.