تبلیغات وآگهی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگان

تبلیغات وآگهی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگان

ویترین نت یک بستر آنلاین برای تبلیغان و آگهی رایگان میباشد که تمرکز اصلی اون بر روی جزییات محصولات هست .

پیوندهای روزانه

۶ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به بخش سوم از مقاله‌ی هوشمندانه‌ترین ترندهای بازاریابی ویدیویی در سال 2017 رسیدیم.

موردی که به آن می‌پردازیم داستان سرایی پادشاه است!

داستان‌سرایی مقوله‌ای نو نیست. اما می تواند یک ابزار قدرتمند بازاریابی به حساب آید. برای سال‌ها، قدرتمندترین ابزار ارتباطی بین انسان‌ها بوده است و تحقیقات امروزه نشان می‌دهد که داستان‌سرایی فکر ما را به خود مشغول می کند و از این راه احساسات ما را به خوبی کنترل می کند. شما هم از این روش استفاده نمایید تا بر احساسات و توجه افراد تاثیر بگذارید.

 

با جزییات هوشمندانه‌ترین ترندهای بازاریابی ویدیویی در سال 2017 همراهیمان کنید.

  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰

در ادامه‌ی بحث ترندهای بازاریابی ویدیویی، مورد دیگری را بررسی می کنیم.

_ ویدیوهای فرایند فروش در اولویت قرار خواهند گرفت

بعضی از فروشندگان از ویدیو برای ایجاد آگاهی (awareness) استفاده می کنند بعضی دیگر از ویدیو انتظار ایجاد ROI بالاتری دارند. چرا؟ چون ویدیو می تواند سرعت چرخه فروش را بیشتر از هر نوع محتوای دیگری افزایش دهد.WireBuzz ، پس از تزریق محتوا به ویدیو، چرخه فروش را از 8 هفته به 3 هفته کاهش می‌دهد.

 

با ما باشید تا به موردی دیگر از این مقاله بپردازیم.


  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰

ویدیو، دنیای بازاریابی را بیشتر از هر زمانی در سال 2017 تغییر داده است. با توجه به ماهیت ویدیو و رهایی از هزینه های گزاف رسانه‌ای سابق با درج تبلیغات در اینترنت  به صورت رایگان یا هزینه ی وجهی ناچیز به راحتی و البته با هوشمندی می توانید از ویدیو برای پیشبرد اهداف کسب و کارتان استفاده کنید. دیگر ویدیو برای بازاریابان یک گزینه نیست بلکه جزئی حیاتی از هر استراتژی محتوا است. اما سوالی که ما در اینجا به آن پاسخ خواهیم داد این است که مرحله بعدی در دنیای بازاریابی دیجیتال چیست؟ از استراتژی گرفته تا فروش. ویدیو به سوی فرآیندهای فروش مستقل پیش می روند.

10 سال پیش، وبسایت شما محور جلب توجه به محصولتان بود اما اگر کسی به اطلاعات بیشتری نیاز داشت، می‌بایست با شما (مسئول فروش) تلفنی و یا حضوری ارتباط برقرار می‌کرد.
امروزه، مصرف کنندگان انتظار یک تجربه مستقل را دارند. آنها می‌خواهند اطلاعات مربوط به محصول را هر زمان و به هر نوع که دوست دارند، بدست بیاورند.


با ما باشید در ادامه‌ی مطلب تا به آینده با بازاریابی ویدویی بپردازیم


  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰


صاحبان کسب و کارهای کوچک درباره کمپین‌های تبلیغاتی خود باید منطقی باشند.

آنها به دنبال راه حل‌های موثر و کم هزینه هستند، اما شما یک انتخاب بیشتر ندارید، چون به ندرت می توان یک کانال موثر و ارزان برای تبلیغات پیدا کرد.

به همین دلیل شما مرتبا باید برای تبلیغات بودجه قرار دهید، تبلیغات در اینترنت هم که بی شک از موثرترین نوع تبلبغات محسوب می شود. با اختصاص مبلغی مناسب برای کانال‌های مناسب، به نتایجی که می‌خواهید دست می‌یابید یا می توانید نتایجی را که قبلا به دست آورده‌اید ارتقا دهید.

اکنون به بهترین استراتژی‌های تبلیغات می پردازیم:

مخاطبان تان را هدف گیری کنید!

بسیاری از کسب و کارهای کوچک، آنطور که باید، کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند ایجاد نمی‌کنند، در حالیکه، هدف‌گذاری یکی از مزایای اولیه تبلیغات آنلاین می باشد.البته، شما باید بتوانید تا بر اساس داده‌هایی که گردآوری کرده‌اید، پروفایل‌های دقیق و صحیحی از مشتری‌های هدف بسازید. با داشتن این اطلاعات، و آنچه درباره‌ی مشتریان کنونی‌تان می‌دانید می‌توانید شروع به هدف‌گذاری جمعیت شناسی و روانشناسی مشابه با کمپین‌هایتان کنید تا مشتریان بیشتری جذب کنید. چه به صورت آنلاین تبلیغات داشته باشید چه به صورت آفلاین، مطمئن شوید نسخه و شبیه سازی‌تان نوع مشتریانی را که می خواهید با آنان کار کنید منعکس می‌کند.

 

با ما باشید تا ادامه‌ی استراتژی‌های تبلیغاتی را با هم بررسی کنیم.

  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰

 

بر طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده در حوزه بازاریابی دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی، محبوب‌ترین موضوع در میان برندهای دیجیتال است. مطالعه‌ای بر آنالیز توییت‌ها و وبلاگ‌ها در فضای دیجیتال نشان می‌دهد که 27% کل سهم سر و صداها، در رسانه های اجتماعی انجام شده، در حالیکه سهم بازاریابی محتوا از این فضا 12% بوده است.

به گفته Evan Dunn، "بازاریابی معاصر، چه آنلاین و چه آفلاین، باید یک هنر علمی و یا یک علم هنری باشد. بازاریابی دیگر احساسی نیست که تحت سلطه خلاقیت و آمیخته با اصطلاحات مرسوم باشد. اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، آمار، مقدار‌سنجی و بهینه سازی این موارد از استراتژی‌های اثبات شده هستند."

به استراتژی بازاریابی داو میپردازیم:

داو

انتشار تصویر یک انسان سالم و مثبت، موضوع اصلی کمپین‌های بازاریابی دیجیتال داو بوده است. کمپین‌های آنان در میان پلتفرم‌های سنتی و دیجیتال منعکس کننده تعهد آنان نسبت به ارتقای دنیایی با قضاوت کمتر و با اعتماد به نفس بیشتر، به خصوص برای بانوان می‌باشد.
بیشتر کمپین‌های داو با یک دلیل مرتبط بوده‌اند، اما برجسته‌ترین کمپین این شرکت، پروژه عزت نفس داو می‌باشد که محتوای جامعی را برای آن دسته از کمپین‌هایی که دنیای سالم‌تری را می‌سازند، مهیا کرده است. با طیف موضوعاتی چون عزت نفس و تصویر بشری برای مقابله با قلدری‌ها، جهانی از توصیه‌ها و مشاوره‌‌ها برای هر کس که به راهنمایی نیاز دارد، ایجاد کرده است.

 

برای مطالعه ی ادامه ی این مقاله ی جذاب با ما باشید

  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰

به بخش دوم تبلیغات در اینترنت رسیدم بحث جذاب و با اهمیت تبلیغات و بازاریابی در اینترنت و بخصوص تبلیغات از نوع رایگان رسیدیم.

اکنون به بحث تبلیغات بومی می‌پردازیم.

تبلیغات بومی آن دسته از اسپانسرهای لیست شده در انتهای پست‌های وبلاگ هستند که مثلا در قسمتfeeds  Facebookظاهر می شوند و در دیگر رسانه های اجتماعی پست می شوند.

شما می توانید تبلیغات بومی‌تان را از راه شبکه هایی چون Adblade, Adsonar, Outbrain و Taboola ارتقا دهید.

مدل های زیادی از تبلیغات بومی وجود دارند:

In-feed، تبلیغات جستجو، ویجت، پیشنهادی، لیست‌های ارتقا یافته.

 

با ادامه‌ی مقاله‌ی فوق‌العلاده خواندنی انواع تبلیغات انلاین با ما باشید.
  • محسن حاجی زاده