تبلیغات وآگهی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگان

تبلیغات وآگهی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگان

ویترین نت یک بستر آنلاین برای تبلیغان و آگهی رایگان میباشد که تمرکز اصلی اون بر روی جزییات محصولات هست .

پیوندهای روزانه

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تبلیغات در اینترنت و دنیای مجازی تغییری شگرف و انکارناپذیری را در دنیای تبلیغات ایجاد کرده است، برای درج تبلیغات رایگان و یا تبلیغاتی که باید برایشان هزینه کنید نیازمند علم بیشتر در این زمینه هستید با به هفت نوع از انواع تبلیغات آنلاین می‌پردازیم:

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی شباهت بسیار زیادی به تبلیغات Display دارد و می‌تواند به هر صورتی، از بنرهای ساده یا تصاویر گرفته تا یک ویدیویی که به صورت خودکار پخش می شود.
تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بسیار خوب است چون از طریق آن می توانید به بهترین حالت مخاطبانتان را مورد هدف قرار دهید. برای مثال، گزینه هایی که فیس بوک روی آنها تمرکز می کند شامل سن، نژاد، علایق، میزان تحصیلات و ... می باشد.

در اینجا 2 نوع از انواع تبلیغات رسانه های اجتماعی را بررسی می کنیم:

• ارگانیک: باعث ایجاد حس وفاداری می شود و بازخورد مربوط به مخاطبان هدفتان را به شما می دهد. در واقع نسخه جدید تبلیغات "دهان به دهان" می باشد.
• 
پرداختی: قدرت نفوذ پست های ترویج شده را بالا می‌برد و به دست افراد مشخصی می‌رسد.

یکی از بهترین پلتفرم‌ها لینکدین برای فروش B2B است.


با ادامه‌ی 7 نوع از انواع تبلیغات آنلاین با شما هستیم با ما باشید.


  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰


همه ما می دانیم که روش‌های قدیمی تبلیغات دیگر نمی‌توانند تاثیرات سابق خود را داشته باشند. با توجه به درج تبلیغات رایگان در اینترنت توسط کمپانی‌ها و بخصوص تبلیغات محبوب ویدیویی با آگاهی از چگونگی استفاده از بازاریابی ویدیویی می‌توانید به اهداف خود نزدیک‌تر شوید. کسب و کارهای کوچک با استفاده از ویدیو و ۶ نکته ای که به آنها می پردازیم می توانند آگاهی و فروش خود را افزایش دهند.

اما چگونه در کسب و کارهای کوچک از بازاریابی ویدیویی استفاده کنیم؟

یکی از این نکات استفاده از انواع مختلفی از ویدیوها است این کار به شما کمک می کند تا متوجه شوید کدام نوع از انواع ویدیو عملکرد بهتری برای کسب و کارتان داشته و مخاطبانتان را عمیقا درگیر خود می کند.

یکی از انواع ویدیوهای مناسب برای بازاریابی ویدیوهای نوع داستان سرایانه است.

 

با ادامه‌ی مقاله‌ی چگونه در کسب و کارهای کوچک از بازاریابی ویدیویی استفاده کنیم با ما باشید

  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰



هدف افزایش بازدید را نباید به عنوان هدف اصلی کمپین های تبلیغات ویدیویی دانست.

مواردی وجود دارد که می‌تواند کمکتان کند ویدیوهای الهام‌بخش بسازید.

وقتی ویدیویی را به عنوان ویدیوی تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنید باید توجه کنید که در همان دقایق نخست پاسخ این پرسش بیننده را بدهد که چرا من باید به تماشای این ویدیو بنشینم.



با این مقاله خواندنی در مورد 5 راز موفق ترین تبلیغات ویدیویی با ما باشید.


  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰



طی تحقیقاتی که Smart Insights انجام داده است مشخص شد که 46% برندها هیچ استراتژی مشخصی برای بازاریابی دیجیتال خود ندارند. 16% برندها استراتژی دارند اما هرگز از آن در فعالیت‌های بازاریابی‌شان استفاده نکرده‌اند. جدای این آمار، همه ما دوران مدرسه را به یاد داریم. بدون پاس کردن امتحانات نهایی و ارزیابی کردن میزان دانش خود نمی توانیم به کلاس بالاتر برویم. ارزیابی همیشه بوده و هست. در این بازار پر رقابتی که امروزه با آن مواجه هستیم به کار بردن یک استراتژی دقیق همچون سکوی پرتاپ برای ما عمل می‌کند.

در این مقاله به پنج نکته می‌پردازیم که تاثیر مثبت بر کب و کار شما خواهد داشت.


در ادامه‌ی مقاله‌ی ۵ مرحله تا یک استراتژی قدرتمند بازاریابی دیجیتال با شما خواهیم بود.


  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰


بازاریابی ویدیویی می تواند SEO سایت شما را افزایش دهد. 65% تصمیم گیرندگان کسب وکار، وبسایت یک بازاریاب را پس از تماشا کردن ویدیو تبلیغاتی می بینند. کاملا مشخص است که یک محتوای بازاریابی با کیفیت و مرتبط، با کشاندن کاربران به وبسایت شما، SEO سایت را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. به علاوه این ویدیوها منجر به افزایش "نرخ تبدیل" نیز می شود. بر طبق گزارش HubSpot، 39% تصمیم گیرندگان کسب و کار پس از تماشای این ویدیوهای تبلیغاتی با یک فروشنده تماس می گیرند.

با اضافه کردن ویدیو به صفحه‌های فرود، وب سایت و ارائه‌دهنده های محتوا، به سادگی سئو (SEO) سایت و نرخ های کلیک سایتتان را بهبود دهید.


کامل مقاله ۵ دلیل هوشمندانه برای استفاده از بازاریابی ویدیویی را در ویترین نت با شما خواهیم بود.

  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰


از اجزای اصلی بازاریابی دیجیتال، موبایل مارکتینگ می باشد. در حقیقت در استفاده از موبایل 60% از زمان صرف رسانه های دیجیتال می شود در حالی که این درصد برای دسکتاپ ها، 40% می باشد. پس دوستانم می‌بایست تبلیغات دیجیتال، صفحات وب، تصاویر رسانه‌های جمعی، و دیگر ابزارهای دیجیتال خود را روی دستگاه‌های موبایل را بهینه سازی کنید. اگر برای شرکت یا محصول خود اپلیکیشن موبایل دارید، این اپلیکشن نیز در زیر چتر بازاریابی دیجیتال جای می گیرد.
افرادی که از خدمات آنلاین شما بر روی گوشی‌هایشان استفاده می کنند باید کیفیتی دقیقا همانند دسکتاپ‌ها را تجربه کنند. پس می بایست طراحی وبسایت شما به گونه ای باشد که قابلیت تطبیق با گوشی های موبایل را نیز داشته باشد. سایت شما باید طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا (responsive) داشته باشد.


متن کامل مقاله‌ی آیا برای بازاریابی دیجیتال بودجه زیادی باید اختصاص بدهم؟ با ما باشید.

  • محسن حاجی زاده
  • ۰
  • ۰



در مراحل اولیه، محتوای آنلاین شما می‌بایست به گونه ای باشد که به مخاطبین کمک کنید تا با نیازها مواجه بشوند و در نهایت بتوانند بر این چالش ها غلبه کنند.

هدف ما در نقشه محتوا تمرکز بر محتوا بر طبق اصول زیر است:
     1. ویژگی‌های شخص مصرف کننده
     2. چه میزان آن شخص به مرحله خرید نزدیک است

مراحل مختلف مسیر خریدار، مرحله آگاهی، مرحله رسیدگی/سنجش و مرحله تصمیم است. 


با مقاله‌ی "چه نوع محتوایی بهتر است تولید کنیم؟ " با ما باشید.

  • محسن حاجی زاده